5 Eylül 2015 Cumartesi

Merhabaaa!

Herkese merhaba. İlk blog yazım ve ben karmaşık duygular içerisindeyim, korku,heyecan,endişe,mutluluk falan falan :) Bu blogger işine atılmadan önce epey düşündüm acaba yapabilir miyim, üstesinden gelebilir miyim, hakkını verebilir miyim diye ama dedim ki baktım olmuyor en azından denedim olmadı derim dedim ve işte karşınızdayım. Bu işi gerçekten hakkıyla yapan, emek veren ve başarılı olan bir çok insan var umarım bende o insanlardan biri olurum, tabi ki sizlerin desteğiyle.. neyse lafı çok uzatmayayım birazda kendimi tanıtayım :)
Ben Tuğba. 1993 Haziran, İzmir/Karşıyaka doğumluyum. Son bir senedir makyajla aşırı ilgilenir oldum ki bunda arkadaşlarımın etkisi çok fazla oldu. Özellikle de göz makyajıyla yakından ilgiliyim ve etrafımda makyaj yaptığım insanlardan olumlu tepkiler alınca kendimi daha da geliştirdim ve daha çok geliştirmek için de blogger olup bildiklerimi, öğrendiklerimi, kendi geliştirdiğim teknikleri sizlerle paylaşmaya karar verdim :)
İnşallah istediğinizi veririm ve bu işin hakkını veririm en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere..
Ve bana destek veren ailem, erkek arkadaşım ve ve ve canım arkadaşım Selinay'a (bloguna burdan ulaşabilirsiniz http://makeupandgetdressed.blogspot.com.tr ) çok ama çok teşekkür ederim.. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder