6 Eylül 2015 Pazar

CC ve BB Kremlerim

Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere kullandığım bb kremlerden ve cc kremden bahsedeceğim. Benim cildim kışın normalden karmaya dönük yanaklarımda kurudur fakat yazın karmadan yağlıya dönük ve bu yüzden kullandığım ürünleri seçerken titizlikle davranıyorum çünkü sivilce oluşmasına çok müsait bir cildim var. Yazında fondöten kullanmayı hiç sevmem mümkün olduğunca ten ürünü kullanmıyorum yazın bu yüzden kullanacağım zamanda çok hafif ürünler tercih ediyorum. Gelelim kullandığım ürünlere, iyi okumalar umarım keyif alırsınız.. :)

1) PURE BEAUTY CC KREM



Pure beauty cc krem 40 ml gramajıyla oldukça az geliyor ama ben 1 senedir kullanıyorum ve daha yeni yarısına geldim. Fakat bunda az kullanmamında etkisi var. Cc kremi genellikle kışın kullanıyorum çünkü Pure beauty cc krem içinde ışıltılar bulunduran bir cc krem ve bu yüzden kesinlikle yağlı ciltlere önermiyorum. Spf 30 içermesi çok çok güzel bir özellik çünkü kışında mümkün olduğunca spf içeren ürünler kullanmamız gerekir. Kışın normalden karmaya dönük cildime biraz ışıltı kazandırmak için bu ürünü tercih ediyorum :)

Kapatıcılığına gelecek olursam kesinlikle muazzam bir ürün. Cildimdeki sivilce izlerini, kızarıklıkları mükemmel bir şekilde kapatıyor. Hiçbir şekilde cildimde ağırlık yapmıyor ve belki kışın kullandığımdan ama tüm gün yüzümde kalıyor. 
Pure Beauty cc kremi gratislerde bulabilirsiniz. Fiyatı;27 liraydı sanırım ben indirim zamanında 22 liraya almıştım.. Özellikle kuru ciltlere şiddetle tavsiye ederim..


2) OLAY ESSENTIALS BB KREM


Olay bb krem bir ara deli gibi bb krem ararken çok detaylı araştırmalar sonucu aldığım fakat memnun kalmadığım bir bb krem halbuki yorumları çok iyidi. Evet kesinlikle bende sivilce yapmadı okuduğum yorumlarda da en çok buna dikkat çekmişlerdi ve bu benim için önemli bir özellikti. Yapısı oldukça ıslak bir bb krem ve kokusu muhteşem tek kelimeyle.


Yapısının ıslak olması artı veya eksi bir özellik mi bilmiyorum fakat belki bu ince yapısından ötürü kesinlikle kapatıcılığı sıfır bir ürün. Spf 15 içeren bir ürün ve günlük kullanım için iyi bir özellik. Ben Olay bb kremi 1-2 saatlik dışarı çıkacağım zaman ve çabuk hazırlanmam gerektiği zaman hemen sürüp çıkıyorum. Kışında fondötenimin yapısını biraz inceltmek için kullanırım. Tekrar almayacağım bir ürün kendisi.
Olay bb kremi gratis, watsons, rossmanlarda bulabilirsiniz ve fiyatı oldukça uygun 16 liraydı..

3)MAYBELLINNE NEM DREAM PURE BB KREM


Maybellinne bb krem benim hayatımın bb kremi kesinlikle, tek kelimeyle mükemmel bir bb krem. Benim için en önemli özelliği %2 salicylic asid içermesi, sivilce oluşturmadığı gibi olan sivilcelerimi de kurutuyor. Spf 15 içeriyor ve vaadettiği tüm özellikleri kesinlikle yerine getiriyor. 


Kapatıcılığı mükemmel bir ürün, cildimdeki tüm kızarıkları kapatıyor ve cilt tonumu eşitliyor. Gözeniklerimin görünümünü azaltıyor ve tüm gün cildimde sabit kalıyor. Ayrıca hiçbir şekilde ağırlık yapmıyor. Daha iyi bir bb krem bulurmuyum bilmiyorum ama şimdilik aramayı düşünmüyorum çünkü resmen benim için üretilmiş bir ürün. Transparan pudrayla sabitlediğim zaman uzun bir süre parlama yapmıyor. Karma ve yağlı ciltlere şiddetle tavsiye ederim.
Maybellinne bb kremi gratislerde, watsonslarda, rossmannlarda genel olarak tüm kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 22 lira ben indirimle 16 yada 17 liraya almıştım..

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.. :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder