17 Eylül 2015 Perşembe

FAR BAZIM!

     
      Herkese yeniden merhaba!

Uzun zamadır bloğumu boşladım ama tatildeydim ve döndüğümde grip oldum maalesef ki, neyse ki şimdi iyiyim ve birikmiş yazılarımı yazmaya başlayabilirim.. Keyifli okumalar dilerim :)


Bugünün konuğu Rival de Loop Young markasına  ait olan Eyeshadow Base ( Far Bazı ).. Bu baz resmen benim gönlümde taht kurdu. Pigmentesyonu sıfır olan tüm farlarımı bana geri kazandırdı.


Bu bazın yapısı yumuşacık, içinde hafif ışıltılar barındırıyor. Ben parmağımla uyguluyorum ve hemen dağılıyor. Göz kapaklarımı kesinlikle yağlandırmadı, aslında yapısı oldukça yağlı ama bu olumsuzluk yaratmadı bende.
Sürdüğüm ürünlerin hepsi tüm gün gözümde sabit bir şekilde kaldı, hiç bir şekilde çizgilere dolmadı, hiç bir şekilde akmadı, birbirine karışmadı.


Üstte farı tek başına uyguladım, alttaki de far bazıyla uygulanmış hali.

Pahalı bazlara o kadar para vermektense sadece Rossmanlarda bulabileceğiniz ve yanlış hatırlamıyorsam 9 ya da 10 lira gibi bir fiyatı olan bu kendi minicik ama işlevi kocamaaaan olan baza mutlaka şans vermelisiniz..

Mutlu bir gün dilerim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere kocaman sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder