12 Eylül 2015 Cumartesi

FLORMAR Alışverişim

Herkese merhaba!

Bildiğiniz üzere Flormar büyük bir indirim yaptı ve yaklasik olarak bir aydır devam etmekte, bende neler aldıklarımı paylaşmak ve yorumlamak istedim.. Bu indirim kaçmaz bence keyifli okumalar dilerim.. :)

Öncelikle en en en sevdiğim, resmen rengine ve kokusuna aşık olduğum rujla başlamak istiyorum :)

Deluxe Cashmere Lipstick Stylo serisinden DC27 numara, mükemmel vişne çürügü rengi. Yapısı yumuşacık, mat ama stin bitişli bu ruj sonbahar ve kışa cok yakışan bir renk. İndirimsiz fiyati yanlış hatırlamıyorsam 23.90 ben indirimden 13.50 liraya aldım, bu seriye mutlaka bakmalısınız harika renkler var ve hepsi birbirinden guzel.. :)

Rujla başlamışken aldığım diğer dudak ürünleriyle devam edeyim.



Bu da Flormarın çok ses getiren Bohemian Dream serisindeki lip gloss rujlardan 09 rengine.. Malum renkler biraz koyu ama sonbahar kapıda hazırlık yapmak lazım, koyu renklerede bayıldığım icin bu mukemmel bordo rengi dayanamayıp aldım. Yapısı tabi harika, satin bir ruj ve uzun sure dudağınızda kalıyor. Tek sevmediğim özelliği kokusi malesef benim koku hassiyetim oldugu için kokulara dikkat ediyorum ve en hafif kötü kokular bile beni rahatsız ediyor, ama ilk sürdüğümde rahatsız eden koku neyse ki sonradan geçiyor gidiyor. Bu ürünün malesef indirimsiz fiyatını hatırlamıyorum, ben indirimle 5 liraya aldim evet 5 lira :) bu serinin tüm ürünleri şuanki indirimde 5 lira bu yüzden kesinlikle bakmalısınız..

Gelelim son dudak ürününe.

Bu tatlı mı tatlı lip balmlarda hep gözüm vardı ozelliklede karpuzlusunda hazır da indirimi yakalamışken hemen aldım bir tane. Spf 15 içermesi harika bir özellik hele de benim gibi yaz kış fark etmez dudaklarınız çatlıyorsa kışın daha koruyucu, yazında güneşin zararlı etkilerinden koruyucu lipbalmlar vazgecilmeziniz oluyor. İndirimsiz fiyatı 10tl i di ben indirimden 5 tl'ye aldım. Bence bir çeşidini mutlaka alın derim. :)

Gelelim göz ürünlerine, anlatacağım ürünlerin hepsi Bohemian Dream serisinden.

Eveeeet bu rengarenk eyelinerin hepsi ben dayanamayıp her rengini aldım çünkü hepsi birbirinden güzel. Yapıları bence guzel çünkü sürdükten kısa bir süre sonra hemen sabitleniyor ve gun boyunca hiç bir sekilde parcalanma dökülme yapmadı. Ben fırça yapilarinida cok begemdim rahatlikla uygulayabiliyorum. Herbirinin fiyati 5 tl'ydi, mutlaka ama mutlaka en azindan bronz rengini almalisiniz cok kullanisli bir renk.. :)



Amacının dışında da kullandığım bu sampanya rengi farın pigmentasyonu oldukça kötü, bir kaç kat uyguladıktan sonra rengini veriyor. Bu yüzden pek sevmedim. Amacının dışında kullandığım yer de highlighter olarak kullanıyorum. Bu üründe tabi ki 5 liraydi ve şampanya renginin haricinde 5 rengi daha vardı. :)

Gelelim en sevdiğim aldığımdan beri elimden düşürmediğim allıklarımaaa :)



Pembe olanın rengi 02 Hippie Fest,turuncu bronz olanın rengi rengi 01 Free-Spirited Tan. Aslinda pembe olanı bir kac kat uyguladığım icin o kadar canli duruyor  fakat fircayla yanaga uygulandiginda cok hafif ama bir o kadar da tatli pembelik sagliyor. Turuncu bronz olansa hem contur yaparken hem allik olarak hemde göz kapaklarımın katlanma bölgesine uyguluyorum. İlla bir tane tercih etmeniz  gerekirse bu cok amacli turuncu bronz rengini tercihedin fiyatlari 5 tl'ydi. :)

Son ürün makyaj bazım.
Bu bazın vaadleri gozenekleri kuculttugunu soyluyor. Benim gozeneklerimde baya etkili oldu bb kreme veya fondotene cildimi cok guzel hazirliyor ve makyajimi gun boyu sabit tutuyor. Uygun fiyatli bir makyaj bazi istiyorsaniz mutlaka almasiniz tabi ki bunuda fiyati 5tl'ydi. :)

Benim alisverisim bu sekildeydi umarim sizlere fikirlerimde yardimci olurum.Gizel bir hafta sonu dilerim bir daha ki yazida gorusmek uzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder