15 Kasım 2015 Pazar

LESOLEIL ŞAMPUAN!!

Herkese kocaman merhaba..!
Ben yine uzun zamandır yoktum bunun tek sebebi de biraz tembellik sanırım. Ama dönüşüm muhteşem oldu bundan sonra daha sık buralardayım takipte kalın :)
Şimdiden keyifli okumalar dilerim..

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve artık bir fikir sahibi olduğum Lesoleil şampuandan bahsedeceğim.

İlk başta ürünün vaatlerinden bahsedeyim..Lesoleil şampuan güneş görmeyen saçlar için 5 bitki ve 5 minarel içeren komple bakım vaad ediyor. Peki nedir bu 5 bitki ve 5 mineral öncelikle onlara bakalım..
5 bitki; biberiye,aleo vera,bezelye,ısırgan otu ve çörek otu.. Bu bitkiler saç derisinin temizlenmesine,saçların köklerinin beslenmesine, saç tellerinin kalınlaşmasına ve kuvettlenmesine ayrıca saçın yağ dengesinin sağlanmasında etkilidir..
5 mineral; çinko,magnezyum,bakır,silis ve demir.. Bu minerallar ise saçların nem dengesini sağlar, kökleri güçlendirir, saç rengindeki bozulmayı engeller, saç kaybını önlemeye yardımcı olur ve saç derisindeki kansızlığı engeller..
Peki bu vaatleri yerine getiriyor mu? Şöyle saçlarım açık olduğundan bazı vaatleri tam olarak inceleyemedim ama şunu söylemeliyim ki saçlarımı gerçekten temizledi, dökülmelerim azaldı,saçlarım hem nemini korudu hemde yağ dengesi kesinlikle bozulmadı.
Benim için en önemli şeyse içeriği kesinlikle tertemiz bir içeriği var paraben,praffin,SLS ve SLES içermiyor yani bu mükemmel bir özellik..
Kısacası ben Lesoleil şampuandan oldukça memnun kaldım. Ayrıca bu şampuanın 3 türü var yani kuru,normal ve yağlı saçlar için size hangisi uygunsa temin edebilirsiniz..Gratis ve Watsons mağazalarında gördüm ve fiyatı yanılmıyorsam 20 lira civarındaydı..
Son olarak şunu söylemeliyim ki ben bu kadar memnun kaldıysam güneş görmeyen saçlar için tüm vaatleri yerine getirir bundan kesinlikle eminim :)

Musmutlu haftalar dilerim, güzel kalın :)

4 yorum:

  1. çok güzel bir şampuana benziyor denemek lazım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim beni baya bi sasirtti hic bir etki beklemiyordum aslinda ��

      Sil
  2. Cok duydum denencekler arasinda ;)

    YanıtlaSil